16 Kasım 2013 Cumartesi

MY WISH LIST


                                                         


          Merhabalar;
          Farklı bloglarda görüp hemen favorim olan MY WISH LIST konu başlığı ile sizlere ulaşmak istedim. Nedir bu my wish list diyenlere cevabımızı verelim hemen =) Almak istediğim ürünler hakkında sohbet ediyoruz, hepsi bu.
          Hiç vakit kaybetmeden almak istediğim ürünleri nedenleriyle sıralayayım.

 Sevdiğim bir markanın maskarasıyla listeme başlıyıyorum, Lancome Hypnose Star. Şimdiye kadar farklı markaların rimellerini denedim fakat bu ürün de almak istediklerimin içinde; gerçekten hipnoz edici bakışlara sahip olabilecek miyim merak ediyorum =)

Yumuşak yapısı ve canlı renkleri ile kozmetik alışveriş listemin üst sıralarında yer
alacak olan sevimli ürün Clinique chubby stick ruj. Ambalajın sempatikliği de ayrı bir detay tabi =)
 



          Mineral makyaj son zamanlarda oldukça ilgimi çekmeye başladı.Bu konuda yaptığım araştırmalar sonucunda mineral fondöten almaya karar verdim. Ürünleri inceledim ve 2 markada karar kıldım. Hangisini tercih ederim şimdilik bilemiyorum bu sebepten hem Yungblood hem de Avene mineral fondötenin resimlerini ekledim.


        BB krem kullanımı adeta bir kozmetik çılgınlığı haline geldi neden bilmem ben bu tür çok tutan ürünlere hep ön yargı geliştiririm ve bu ön yargımı kırmak oldukça zor olur nitekim; sırf meraktan bir haftadır BB krem kullanıyorum yine de gözüm CC kremlerde. Sözün kısası BB’yi anladık nedir bu CC diyenlere kısa bir not; CC İngilizce “Color Correcting” teriminin kısaltması ve renk düzgünleştirici anlamına geliyor. BB kremin geliştirilmiş hali olan bu kremin en ayırt edici özelliği daha hafif olması. Yağlı ciltler tarafından rahatlıkla kullanılabilen krem, güneş koruması sağlıyor, nemlendiriyor aynı zamanda bir fondöten misali cilt tonunu eşitliyor. BB kreme kıyasla daha besleyici içeriklere sahip CC kremler, daha etkili bir kapatıcılık sağlıyor. Yüksek SPF koruması sayesinde UVA ve UVB ışınlarına karşı daha güçlü bir koruma sunuyor. Hal böyle olunca gel de almak isteme =) Beni hiç
üzmemiş bir marka olması sebebiyle Clinique tercihim olacaktır.
 
 
            Bu aralar canım acayip bordo ruj istiyor =)) Şaka bir yana sonbaharın gelmesinden midir yoksa 30lu yaşlarıma az kalmasının etkisinden midir bilmem koyu renkli rujlar benim için daha popüler olmaya başladı hatta siyaha yakın bordo rujları çok elit buluyorum. Bu sebeple de almak istediklerim listeme Mac Diva ruju ekliyorum ve listeme burada son veriyorum.
          Bu yazımı oluştururken ben çok keyif aldım dilerim size de okurken aynı duyguları aktarabilirim=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder