21 Kasım 2013 Perşembe

CİLT BAKIMINA DAİR

Kim porselen gibi bir cildi olsun istemez. Bazı insanlar bu konuda doğuştan şanslı olsa da ilerleyen yaşlarda bile sağlıklı bir cilde sahip olmak için cildimize gereken özeni göstermemiz gerekiyor.
İşte tam da bu noktada cilt bakımı ile ilgili ürünlerin çokluğu kafa karıştırıyor. Kozmetik ürünler ne kadar güvenilir? Dermokozmetik ne demek? Hangi ürünü ne zaman kullanmalıyım? Gündüz ayrı gece ayrı ürünler mi kullanılmalı? Bu sorular size de tanıdık geldi mi :)
Hadi çözümü adım adım birlikte bulalım;
          - Öncelikle cilt tipimizi doğru belirlemeliyiz (akneli, hassas, kuru, karma, yağlı, olgun, lekeli vb.). Bu konuda güzellik uzmanlarından da yardım alabiliriz. Günümüzde hemen her kozmetik mağazasında bu konuda bize yardımcı olabilecek çalışanlar var. Sevil ve Douglas benim sıkça yardım aldığım mağazalar arasında.
          - Cilt tipimize uygun ürünler seçmeliyiz. Bunların içinde temizleyici, tonik, bakım kremi, göz altı kremi temel ihtiyaçlarımızdan. Bu ürünlerimizi sabah akşam mutlaka kullanmalıyız.
          - Cilt tipimize göre haftada en az 1 kere peeling ve maske uygulamalıyız. Peeling sayesinde cildimiz ölü hücrelerinden arınır ve maske ile cildimizin ihtiyacı olan bileşenler karşılanmış olur.
          Unutmayalım ki her cildin ihtiyacı farklı dolayısıyla kullanacağı ürünler de farklıdır. Sadece sağlıklı cilt ışıldar bu yüzden cildimizi de doğru beslemeliyiz.
         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder