26 Kasım 2013 Salı

Bugüne Kadar Kullandığım Makyaj Temizleme Ürünleri Hakkında


          1)Nivea çift etkili göz makyajı temizleyicisinin mavi kısmı yağlı katmanını oluşturuyor, ürün çalkalanarak pamuk yardımıyla göz makyajını temizlemek için kullanılıyor. Belirtmek isterim ki ne kadar çalkalarsanız çalkalayın bu iki katman pamuğa dökmeden yine birbirinden ayrılıyor. Göz makyajını da öyle tek hareketle falan temizlemiyor; ovalamak zorunda kalıyorsunuz. En olumsuz yanını da en son söylemek istedim ürün tenime değer değmez cayır cayır yakıyor. İtiraf edeyim ürünü bitiremeden çöpe attım.

          2)Diadermine 3 in 1 temizleyici su sprey ambalajı ve yağsız yapısı ile ilgimi çekmişti. Hem ten hem göz hem de dudak temizliğinde kullanılabiliyor olması en büyük artısıydı; fiyatı da oldukça avantajlı olunca hemen almıştım fakat; denedikten sonra verdiği vaadleri yerine getirmede yetersiz olduğunu gördüm. Makyajı zor çıkarıyor; öyle derinlemesine de bir temizlik yapmıyor. Özellikle göz makyajı temizliğinde çok yetersiz. Ayrıca benim cildimde kuruluğa yol açtı.
 
          3)Loreal skin perfection mineral makyaj temizleme suyu; şimdiye kadar anlattığım iki ürünün bir adım önünde, çok hafif kokulu yağsız bir yapısı var. Göz makyajını temizlemede başarılı ancak göz çevremde yanma yapıyor. Cildimi tamamen bu ürünle temizledikten sonra temizleme jelim ile hemen yıkamak istiyorum; çünkü yapısı yağsız olmasına karşın cildimi yağlandırıyor.

          4)Bioderma h2o makyaj temizleme suyu ise severek kullandığım bir ürün; bir kere cildimi ne kurutuyor ne de yağlandırıyor. Ayrıca ürünün çeşitli cilt tiplerine uygun farklı türleri hem de çeşitli ebatlarda ambalajları mevcut. Seçme özgürlüğü iyidir :) Suya dayanıklı makyajda biraz zorlansa da günlük makyajı sorunsuz temizliyor; temizlerken de cildimi yakmıyor.

        Okuyucuma not:  Şu an makyaj temizliğim için sadece H2O kullanıyorum; bir daha da farklı bir ürün kullanacağımı zannetmiyorum.

1 yorum: