28 Kasım 2013 Perşembe

Nivea Duşta Vücut Kremi

          Kışın soğuğunun iyice hissedildiği günlerdeyiz. Bu mevsimde her cilt tipinde kuruluk yaşanması doğal bir durum. Hele birde duşta oldukça sıcak su kullanıyorsanız cildinizin ekstra kuruması kaçınılmaz.
          Benim cildim yaz kış kuru zaten; hatta bacaklarımda nemsizlikten dolayı pul pul bir görünüm bile olurdu tabi Nivea duşta vücut kremiyle tanışana kadar. Bu ürünün kuru ve normal ciltler için iki farklı çeşidi var.
Benim kullandığım kuru ciltler için olanı; badem yağlı formülü ile cildimin ihtiyacı olan nemi sağlıyor. Klasik Nivea kokusu bu üründe de kendini gösteriyor. Kullanımı da oldukça pratik;


resimde görüldüğü gibi önce duşumuzu alıyoruz çıkmadan önce Nivea duşta vücut kremimizi sürüyoruz sonra tekrar durulanıp çıkıyoruz. Kesinlikle yağlı bir his vermeden nemlendiriyor. Giysilerimizde de leke bırakmıyor.
          Duşta vücut kremi kullanmaya başladığımdan beri body losyonları kullanmaz oldum. Kokusunu ve pratikliğini inanılmaz sevdiğimi söylemeden edemeyeceğim.

1 yorum:

  1. Nivea duşta kremi bende kullanıyorum..hem kullanımı pratik hem kokusu güzel hemde süper nemlendiriyor..Daha ne olsun di mi ama :)

    YanıtlaSil