27 Kasım 2013 Çarşamba

LOREAL KAYISILI PEELİNG


          Severek kullandığım peelingin yazısını yazma zamanım geldi diye düşünüyorum. Yaklaşık 3 aydır haftada bir ve  ya iki kere kullanıyorum. Hoş hafif bir kayısı kokusu var. Yapısına gelince; jel kıvamında bir ürün ve içinde minik tanecikler var.
          Üzerinde her cilt tipine uygun yazıyor. Benim cildim karma, haftada bir cildimi ölü hücrelerden arındırmak için ideal fakat iki defa kullandığımda özellikle yanaklarımda kuruluk oluyor. Bu durumu göz önünde bulunduracak olursak kuru ve hashas ciltlerin dikkatli kullanmasında yarar var derim.
          Şimdi geldik peelingin en sevdiğim özelliğine ambalajı; ürünün tasarımını oldukça başarılı buluyorum. Ayrıca şişenin tam ortasında kauçuk bir ped bulunuyor. Az miktarda ürünü bu pede döktükten sonra ıslak yüzüme uyguluyorum. Böylelikle hem ürün bol bol köpürüyor hem de pedin girintili çıkıntılı yapısı cildimi derinlemesine temizliyor. İşte bu özelliği benim için peelingin kullanımını eğlenceli kılıyor. Bu sebeple sevdiklerime de bu üründen alıp hediye ettim :) Yorumlar gayet olumlu belirtmek isterim.
          Eğer siz de peeling arayışındaysanız bu ürüne şans verebilirsiniz; ayrıca farklı cilt tiplerine göre farklı özellikte olan çeşitleri de var. Bunların içinden kendinize uygun olanını seçebilirsiniz.

1 yorum:

  1. Benimde çok severek kullandığım bir ürün..Kokusuda mis gibi :)

    YanıtlaSil