19 Kasım 2013 Salı

Makul Fiyata Şeker Ürünler




Essence ara ara günlük makyajım için kullandığım bir marka. Rujlarını, allıklarını, farlarını ve lipglosslarını kullanıyorum. Aslında bu yazıyı yazma sebebim bu markanın fiyatına karşın ürünlerinin oldukça başarılı olması. Bir kere rujlarına bayıldım çünkü dudaklarıma oldukça nem veriyorlar ki dudaklarımın ne kadar nemsiz olduğunu sürekli belirtiyorum. Samimi olmak gerekirse essence rujları, denediğim birçok markanın rujundan çok daha iyi nem veriyor. Lipglosslarının performansı ise benim için orta düzeyde olmazsa olmaz değil fakat kötü de değil eğer ışıl ışıl lipglossları seviyorsanız deneyebilirsiniz.

Makyaj ürünleri içinde en sevdiğiniz hangisi diye sorarsanız tereddüt etmeden oje derim. Bir kere oje benim için kıyafetimin bir numaralı aksesuarı. Her akşam silip yenilerini sürüyorum; itiraf edeyim bazen ojemin rengine göre kıyafet seçtiğim bile oluyor=) İşte hayatımda böylesine önemli bir yere sahip olan ojeden tek beklentim kolay sürülüp kolay temizlenmesi. Essence ojeleri de geniş fırçası ile kolay sürüm sağlıyor ve çok fazla uğraştırmadan temizleniyor.
Allık ve farları için pigmentasyonunun düşük olduğunu söylemem gerekiyor yine de günlük kullanım için çok da vasat değiller. Hem far bazı kullanarak farlarından randıman almak mümkün.
Özetle fiyatına göre harika ürünleri var diyebilirim; hatta rujlarını denemenizi şiddetle tavsiye ederim=)


1 yorum: