22 Kasım 2013 Cuma

MAC 187 ve 168 FIRÇALARIM


          Makyaja ilk başladığım zamanlarda fondötenimi parmaklarım ile uyguluyordum sonra makyaj süngerleri ile tanıştım fakat o kadar acemiydim ki yüzümde maske varmış gibi görünüyordu. Belki sünger ile fondöten uygulamak çok iyi bir yöntem değildi belki de ben bu konuda yetenek sahibi değildim=)
          20'li yaşlarımın başında ciddi sivilce problemlerim oldu bu sebeple pudra kullanmaya karar verdim ve uzun yıllar da pudra kullanmaya devam ettim. Makyaj fırçalarının önemini tam da bu dönemlerde keşfettim. Sivilce problemimi çözdükten sonra cilt makyajımda fondötene geri döndüm. Pudra kullanmanın verdiği alışkanlıkla fondöteni de uygulamak için fırça gereksinimi duymaya başladım. Yaptığım araştırmalar beni efsane fırça mac 187 ile tanıştırdı. İki yapılı kılları sayesinde likit fondötenimi yüzüme yokmuş gibi uygulayabiliyorum hem de parmaklarım ile uygularken yüzümde homojen bir görünüm elde etmek uzun vaktimi alıyordu şimdi bu fırça sayesin hem çok az ürün hem çok az zaman harcıyorum hem de doğal bir görünüme sahip oluyorum; e daha ne olsun. Böylece mac fırçalarına olan güvenim arttı allık fırçası arayışında olduğum bir dönemde de mac168 aldım; iyi ki de almışım. Açılı ucu sayesinde şimdi sadece allık değil yüzümü kontörlemek için de kullanıyorum.
          Özetlemem gerekirse likit fondöten ya da krem allık uygulamak için 187 ideal çünkü hafif bir uygulama sağlıyor bu sebeple de pigmentasyonu yoğun ürünlerin kullanımında kontrolü elinizde tutuyorsunuz. 168 ise allığı kesik ucu sayesinde tam da elmacık kemiklerime uygulamamı kolaylaştırıyor.
          Peki hiç mi olumsuz yönü yok bu fırçaların; var tabi ... Bir, fiyatı yüksek; iki, alışkanlık yapıyor ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder