11 Aralık 2013 Çarşamba

MİMmimMİM =)

Sevgili Özi'nin Makyaj Böcüsü ( www.ozininmakyajbocesi.com ) beni mimledi ve bu yazı modasına ben de katılmış oldum. Özi'nin blogunda yazdığı mim yazısının sorularını ben de severek cevaplıyorum. Umarım siz de severek okursunuz:) 

1) En sevdiğin renk?
Beyaz ve yeşil
2) En sevdiğin çiçek?
Lilyum
3) En sevdiğin yemek/sebze/ içecek?
Kıymalı kaşarlı pide en sevdiğim yemek :) diyetteyim bu soru beni hüzünlendirdi ;) en sevdiğim sebze enginar, içecek ise kahvenin her türlüsü kabulüm :)
4) En sevdiğin yerli/ yabancı şarkı?
Maybe you will right
5) en sevdiğin komedyen?
Cem YILMAZ
6) En sevdiğin kız/ erkek ismi?
Kayra hem kız hem de erkek için uygun bence.
7) En sevdiğin kitap?
Oğuz ATAY- Tutunamayanlar
8) En sevdiğin yerli/ yabancı oyuncu?
Kıvanç TATLITUĞ hayranıyım, Selma ERGEÇ, Mehmet GÜNSÜR ve Beren SAAT'in de oyunculuğunu severek izliyorum. Yabancılardan Penelope CRUZ, Jean RENO ve Al PACINO'yu tek geçerim.
 9) En sevdiğin yerli/ yabancı film?
Yerli; Dedemin İnsanları. Yabancı; Zindan Adası.
 10) En sevdiğin yerli/ yabancı dizi?
Muhteşem Yüzyıl, Aşk-ı Memnu ve izleyemesem de Merhamet dizilerini çok seviyorum. How I Meet Your Mother yabancı dizilerde favorim.
11) En sevdiğin yerli/ yabancı şehir?
İstanbul'u seviyorum her yeri ayrı güzel bir şehir tamam ama İstanbul'da  yaşıyor olmak insanı yorduğundan mıdır bilmem bu soruya İzmir cevabını vermek istedim. Yurt dışı gezilerim şimdilik Bulgaristan ile sınırlı bu sebeple oradaki en güzel şehir bana göre Varna; ancak Barselona'ya gitmeyi çok isterim söylemeden geçmeyeyim:)
12) En sevdiğin gazete/ gazeteci?
Açıkçası gazete ile aram iyi değil bu soruyu kendime göre yeniden yorumlayarak televizyon/ haber dünyasından bir isim vermek istiyorum: Simge FISTIKOĞLU.
13) En sevdiğin mevsim/ gün/ ay?
Bu karlı kış gününde verecek tek cevabım var; yaz. Gün ay olarak tabi ki de doğum günü tarihim 11 Nisan'ı çok seviyorum çünkü her türlü şımarıklık serbest:)
14) En sevdiğin kıyafet/ takı?
Kıyafet seçimimi ruh halim, hava koşulları, bulunacağım ortam gibi pek çok faktör etkilese de koyu renk jean, açık renk gömlek ve topuklu ayakkabı kombinasyonu benim için her daim in:) Takı olarak vazgeçilmezim yok fakat saat, küpe en çok kullandığım aksesuarlardır.
15) En sevdiğin makyaj malzemesi/ bakım ürünü?
Sadece bir tane söyleyemem çünkü her malzemenin işlevinin farklı olduğu gibi gönlümdeki yeri ayrı; ancak kendimce önem sırası yapmam gerekirse: 1-Even Better fondöten, 2-Max Factor 2000 Calori maskara, 3-The Balm Hot Mama allık, 4-Mac siyah göz kalemi, 5-Nivea kirazlı lip balm.
En sevdiğim bakım ürünü ise MBR Beta-enzyme.
16) En sevdiğin çizgi karakter?
Betty Boop
17) En sevdiğin anı?
14 Aralık 2003'te İzmir'de, akşam üstü yaşanan kahve sohbeti.
 18) En sevdiğin özelliğin?
Sorunlara pratik çözümler bulabilme özelliğimi çok seviyorum.
19) En sevdiğin his?
Mutluluk
20) En sevdiğin canlı?
Kardeşimin sevimli bir köpeği Rui.
21) En sevdiğin tarih?
Okulların tatil olduğu her tarihi severim.
22) En sevdiğin arkadaşın?
On yıldır her ihtiyacım olduğunda hep yanımda olan, iyi günümü kötü günümü paylaşan hatta nikah şahitliğimi de yapmış olan sevgili arkadaşım Şerife'ye öpücükler ;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder