14 Aralık 2013 Cumartesi

Clinique All About Eyes


          Merhabalar, daha önceki yazılarımda kullanmış olduğum göz altı kremlerimden bahsetmiştim. Şimdi ise favorim olan göz kremimden bahsedeceğim.
          Clinique all about eyes, kullandıkça sevdiğim bir ürün oldu. Ambalajı çok şık olsa da kavanozdaki ürünler pek hijyenik olmuyor; bence tek olumsuz yönü bu.
Yapısı şimdiye kadar kullandığım kremlere göre daha yoğun, hatta ilk kullanımda bu kıvamlı hali beni tedirgin etmişti:) Göz çevreme sağladığı nem benim için yeterli; ancak bu ürünü favorim yapan özelliğini kullandıkça fark ettim. Her sabah gayet aydınlık, renk problemi olmayan, torbalanma sorunu yaşamayan göz altlarım olduğunu gördüm. Uykusuz kaldığım dönemlerde bile sonuç değişmedi. 15ml olan kremim çok da bereketli hemen hemen dört aydır kullanıyorum ve daha yeni bitti.
           Bir daha alır mıyım; tabi ki de evet :) Clinique onlineden siparişi verdim bile. Hem yılbaşı sebebiyle online alış verişiniz 150 lira ve üzeri olursa clinique'den bir de hediye mini bir set var, clinique.com'a bakmanızı tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder