12 Aralık 2013 Perşembe

PURE BEAUTY WHİTE&BRİGHT EYE CREAM


          Kullandığım göz altı kremlerinden biri de Watsons'larda satılan pure beauty markasının white&bright serisine ait. Ürünü bitirene kadar kullandım. Bu kremi alma amacım göz çevremi nemlendirerek böylelikle de ince çizgi oluşumunu engellemek ve çok da memnun kalmadığım Sabamed Q10 göz kremimim bitmesiydi. Küçücük ürünlere kucak dolusu ödemeler yapmak bana çok mantıklı gelmediğinden pure beautyi tercih ettim.
Ürünün anti-ageing özelliği yok. Ancak bu krem, pigmentasyonu dengeleyerek aydınlık, nem dengesi korunmuş bir göz çevresini; ayrıca göz altındaki torbalanmayı ve şişkinliği de önleyeceğini vadediyor. 15 ml tüp ambalajı hijyenik ve pratik kullanım sağlıyor.
          Şimdi gelelim kullanım tecrübeme; ilk kullanımda sabamede göre daha hafif bir yapıya sahip olduğunu ve dahi iyi nemlendirdiğini fark ettim. Bitirene kadar severek kullandım. Eğer benim gibi kokulara da duyarlıysanız, ürünün kokusunun da oldukça hoş olduğunu da söylemek isterim.
Yalnız vadettiği bakımı gerçekleştirdiğini söyleyemem yani nemlendirme dışında çok da bir etkisi yok. Eğer sorunlu göz çevreniz yok ve 20'li yaşlardaysanız tavsiye edebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder