10 Aralık 2013 Salı

Sabamed Q10


          Merhabalar bu yazımda sizlere bitirene kadar kullandığım Sabamed Q10 göz altı kreminden bahsedeceğim. Hadi değerlendirmeye yapısı ile başlayalım; hafif bir yapıya sahip ve göz altında ağırlık yapmıyor. Makyaj öncesi kullanıma uygun. Yalnız benim göz altım için nemlendirmede yetersiz kaldı. Ürünü alma amacım, var olan ince mimik çizgilerini hafifletmekti; fakat böyle bir etkisini görmedim. Ayrıca benim göz altımda ciddi bir renk problemi yok sadece yorgunluk ve uykusuzluk gibi durumlarda hafif bir morarma ya da şişkinlik olur; ürünü düzenli kullanmama rağmen  bu zamanlarda da göz altlarıma ekstra bir yarar sağlamadı.
          Açık söylemek gerekirse üründen çok memnun kalmadım >(ya da beklentilerimi karşılamadı demeliyim) ve bir daha da alacağımı zannetmiyorum.
       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder