18 Aralık 2013 Çarşamba

clinique online alışveriş


Clinique online alış veriş sitesini oldukça kullanışlı ve de gönderdiği deneme boy ürünler sebebiyle de ayrı bir seviyorum. Clinique all about eye krem yazımda yeni cliniqueden yeni sipariş verdiğimi söylemiştim. Siparişim dün elime ulaştı. Peki neler aldım?
1. Party Favours set
2. Anti-blemish temizleyici köpük
Sipariş verdiğim ürünler bunlar şimdi sıra geldi bu alışverişte hediyelerimle bana gelen ürünlere :)
Party Favours set özel kutusunda geldi ve kutuyu açtığımda beni şeker pembe-mor renklerde makyaj çantası karşıladı; içinden de clinique all about eye (hem de 15ml tüp), tam boy high impact maskara chubby stick, 4'lü far paleti, oje ve black honey göz kalemi.
Alış veriş toplamım 150 lirayı geçtiği için nemlendirici, göz altı bakım serumu, yüz yıkama jeli ve maskaradan oluşan mini bir set siparişime eklendi. Ayrıca clinique online her alış verişe iki adet deneme boy ürün seçmenize imkan sağlıyor. Ben de bu hakkımı moisture surge nemlendirici ve even better fondötenden yana kullandım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder