2 Aralık 2013 Pazartesi

CHANEL ALLURE PARFÜM


          Chanel Allure zengin ve yoğun notaları ile lüksü, zerafeti çağrıştırıyor. İçeriğindeki taze turunçgillerden oluşan spontane açılışı ile çiçeksi kalp notalara ulaşıyor. Son olarak odunsu ve vanilyalı kalıcı dip notalarıyla kapanıyor. (Bunlar benim fark edebildiklerim tabii aslında tam olarak içeriği şu şekilde; limon, bergamot, mandalina, şeftali, gül, yasemin, manolya, portakal çiçeği, sandal, vetiver ve vanilya.)
          Bu parfümü yurt dışı seyahatimde minik bir kozmetik dükkanından sırf bir şey almış olabilmek için almıştım. Şimdi ise kendime neden minicik boyunu aldım diye kızıyorum. Bir kere parfüm oldukça kalıcı ki benim için bu durum çok önemli çünkü parfüm şişemi çantamda taşımayı sevmem. Beni cezbeden diğer bir özelliği ise içeriğindeki vanilya kokusu :) Şahsi fikrim güzel bir koku ancak şunu da belirtmeden geçemeyeceğim fresh koku sevenler bu parfüme yaklaşmasın. Klasik bir parfüm sayılabilecek bu koku oldukça dişi; özellikle kış ve gece kullanımına uygun özel bir seçim olabilir.
          Şayet karakteristik özel bir parfüm arayışındaysanız, yoğun ve tatlı kokuları seviyorsanız mutlaka deneyin derim. Akılda kalıcı farklı bir koku olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.
          Okuyucuma not: allure cezbetmek anlamına gelir; adının hakkını veren bir parfüm olduğu şüphesiz. =)
         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder