11 Mart 2014 Salı

THE BALM SEXY MAMA


Uzun süredir bittikçe yenisini aldığım hatta arada farklı markalar denesem de tekrar geri döndüğüm aslında bir çoğunuzun da yakından tanıdığı bir ürün sexy mama. Kullandığım transparan pudralar içinde benim favorim. Öncelikle yapısını çok seviyorum; çünkü çok çok ince. Makyajı sabitlemek için ideal. Benim karma bir cildim var T bölgesindeki parlamayı engellemek için kullanıyorum ki bu konu da beni hiç hüsrana uğratmadı. Ancak tek başına kapatıcı pudra gibi kullanmak pek mümkün değil. Tek rengi var ve yapısı gereği çok koyu tenli olmadığı sürece pek çok tende rahatlıkla kullanılabilir. Ayrıca tüm bunlara artı olarak Amerikan firması olan The Balm markası doğal içeriği ile de kullanıcılarının beğenisini topluyor. Gratis mağazalarında bu markanın standları mevcut. İncelediğinizde markanın ürün ambalajlarının da çok sempatik olduğunu göreceksiniz. Eğer hala bu ürünle tanışmadıysanız görmeye değer olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.
Siz de makyajınızı sabitlemek ve ya ten makyajınızda mat bir bitiş elde etmek istiyorsanız The Balm Sexy Mama pudrasını deneyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder