28 Mart 2014 Cuma

SMOOTH AS SILK ŞAMPUAN & SAÇ KREMİ


Merhabalar,
Bu yazımda inceleyeceğimiz ürün giovanni markasına ait işlem görmüş saçlar için üretilen şampuan ve saç kremi. Bu şampuan ve saç kremini almadan önce aynı markanın Brezilya keratinli şampuan ve saç kremini kullanıyordum (bu ürünlerle ilgili detaylı bilgi blogta mevcut); ancak saç bakımında aynı ürünleri uzun süre kullanmak alışkanlığa bağlı olarak ürünün etkisi azaltıyor. Bu sebeple de bu ürünlerle tanışmış oldum. Gelelim ürünün özelliklerine %100 bitkisel sertifikalı olması markanın göz dolduran özelliği. Ambalajı oldukça şık, kapaklı, klasik şampuan şişesi formunda ve böylece tüp şeklinde ambalaja sahip olan Brezilya keratinli serisinden çok daha kullanışlı. İçeriğindeki greyfurt sebebiyle ürün trunçgil kokuyor, bu özelliğini sevmedim; yalnız bu durum tamamen kişisel çünkü ben tatlı kokuları severim. Saçlarımdaki etkisine gelince şampuanın arındırmasını yeterli buldum yalnız saç kreminin verdiği nem saçlarım için yetersiz kaldı, saçlarımı dolaştırdı açıkçası. Hal böyle olunca da durulanmayan saç kremlerine daha çok ihtiyaç duydum. Ben bu ürünleri öncelikle saçlarım çok dolaştığı için sonra da kokusu nedeniyle bir daha almam. Yalnız ürünlerin kötü kokmadığını, sadece benim trunçgil sevmememle ilgili bir durum olduğunu belirtmek isterim. Saçlarınızın yoğun neme ihtiyacı yoksa ve meyve kokularını da seviyorsanız bu ürünleri tercih edebilirsiniz. Ayrıca bu seri markanın diğer serilerine oranla daha ekonomik. Hem hayvanlar üzerinde test edilmiyor hem de yine paraben, silikon vb zararlı maddeleri barındırmıyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder