4 Mart 2014 Salı

CLINIQUE EVEN BETTER DARK SPOT SERUM

 

Merhaba,
Even beter serumu uzun süre sabah ve akşam cilt bakım rutinimde kullandım. Hakkında yeterince fikir sahibi olduğumu düşündüğüm için artık yazısını yazabilirim diye düşünüyorum. Yapısı klasik serum kıvamında, yarı akışkan. Yüzünüze uyguladığınızda kolayca emiliyor ve yağlı his oluşturmadan hafifçe nemlendiriyor.Nemlendirici ya da günlük bakım kremi altına uygulanabileceği gibi tek başına da kullanılabilir. Ayrıca makyaj yapmadan önce kullanmanız da kesinlikle makyajınızın performansını olumsuz yönde etkilemiyor. Ben iki tane 50 ml ürün bitirdim; pompalı ambalajı kullanım kolaylığı sağlıyordu. Bir pompa ürün cildim içim yeterli oldu. Tüm Clinique ürünleri gibi parfümsüz, böylelikle de kokusu rahatsız etmiyor. Tüm bu anlattıklarım ürünün sevdiğim yönleriydi; ancak bu serum benim cildimde asıl vaadettiklerini gerçekleştiremedi.Cilt lekelerimde gözle görülür bir değişme olmadı; yalnız cilt tonumda hafif bir açılma oldu. Özetle Clinique sevdiğim bir marka ve diğer serilerinden güzel sonuçlar almama karşın, bu ürün benim cildim için doğru bir ürün değilmiş. Bunun sebebi belki benim cilt lekelerimin kaynağıdır; neticede her ürünün her ciltte ayrı etkisi var.  Ayrıca fiyat olarak da çok makul değil. Bu sebeple tekrar almayı düşünmüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder