11 Ocak 2014 Cumartesi

Get ready with me

Bu yazımı sizlere işe giderken nasıl hazırlandığımı anlatmak için yazıyorum. Hemen her aşamayı fotoğrafladım. Bakalım soldaki makyajsız halimden sağdaki hale gelene kadar neler yapmışım.
                                     
 Öncelikle cildimi temizleyip nemlendirdim. Ten makyajıma Garnier bb gözaltı kapatıcımı sürerek başladım. (Ürünleri uyguladığım fırçalarla birlikte fotoğrafladım.)

Fondöten olarak Clinique anti-blemish kullandım ve ten makyajımı sabitlemek için de Balm sexy mama transparan pudrayı; alın, burun ve çeneme uyguladım. Alık olarak Essence marka (bebe pembesi resmen; bayılıyorum bu renge) mat pembe rengi tercih ettim.
Göz kapaklarıma ve alt kirpik diplerime baz oluşturması amacıyla Alix avien marka beyaz sedefli bir far uyguladım. Daha sonra tam göz kapağımın katlanma yerine açık gri ve göz kapağımın bittiği yere koyu kahve uygulayıp karıştırma fırçam ile gölgelendirdim. Siyah Maybelline jel eyelineri küçük bir kuyruk yaparak sürdüm ve fırçada kalan eyelineri da alt kirpik diplerime uyguladım. Kirpik kıvırma makası ile kirpiklerimi kıvırdıktan sonra Loreal 3d lash architect maskara uyguladım. Flormar kaş farı ile kaşlarımı doldurup daha doğal görünmesi için kaş fırçası ile taradım.


Son olarak sıra geldi dudaklara. Yaz kış dudaklarımın nem problemi var; bu sebeple rujdan önce Balmi Hindistan cevizli lipbalm sürerek dudaklarımı nemlendirdim.


Sonra da günlük makyajımda tercih ettiğim favori rujum Essence'nin 53 numaralı ruju uyguladım.
Üstümü değiştirip saçlarımı açtım ve hazırım :)
İş yerinde de bu fotoğrafı çeken Merve arkadaşıma sevgilerimi yolluyorum.

1 yorum: