22 Ocak 2014 Çarşamba

BOURJOIS HEALTHY BALANCE PUDRA & 123 PERFECT FONDÖTEN

 
Merhabalar;                                                                                                             
Bourjois markası Türkiye piyasasından çekiliyormuş bu sebeple de  çok uzun süredir tüm ürünleri    %50 indirimde. Bu fırsatı değerlendirip 123 Perfect Fondöten ve Healthy Balance Pudra aldım. Fondöten renk dengesini sağlamayı vadediyor ancak benim yüzümde çok fazla renk problemi yok bu sebeple net yorum yapmam mümkün değil. Orta düzeyde kapatıcılığa sahip ancak yağlı ciltler için çok da uygun değil bir süre sonra parlama ve gözeneklerde az da olsa birikme yapıyor. Açıkçası benim için vazgeçilmez bir ürün olmadı. En sevdiğim özelliği pompalı ambalajının rahatlığı ve yüzüme sürdüğümde cildimin doğal bir ışıltı kazanması. Pudraya gelecek olursak; ince yapılı denebilir. Ben geniş pudra fırçam ile çok yoğun olmayacak biçimde makyajımı sabitlemek için kullanıyorum. 10 saate kadar matlık vadediyor ki bu konuda gerçekten başarılı. Mat bitişli pudraya ihtiyacınız varsa denemeye değer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder