4 Ekim 2014 Cumartesi

Purebeauty White&Bright Set


Merhabalar; 
Purebeauty Kore markası olduğundan mıdır yoksa ambalaj güzelliğinden midir bilmem her Watson'a gittiğimde mutlaka bu markanın bir ürününü alıyorum. 
Bu yazımda sizlerle kullanıp bitirdiğim set hakkındaki deneyimlerimi paylaşacağım. 
1) Antioksidan yüz peelingini çok çok sevdim. Jel kıvamında olan ürünü kuru cildimize masaj yaparak uyguluyoruz ve ılık suyla duruluyoruz. İçindeki karaağaç ekstresi ile cildi aydınlık bir görünüm ve bol nem veriyor. Sağladığı temizlik hissini çok sevdim.
2) Aydınlatıcı yüz maskesi ambalajının içinde 5 adet maske bulunuyordu. Mikrofiber malzemesi kullanım kolaylığı sağlıyor. Islak bez gibi düşünün paketi açıp mikrofiber maskeyi yüzünüze yerleştirip 15 dk bekletiyoruz. Aydınlık ve kırışıklardan arınmış bir cilt vaadediyor ancak ben böyle bir etkisini gözlemleyemedim. 
3) Serum 30 mllik pompalı şık ambalajında hafif yapılı hoş kokulu serum. Melanin üretimini tetikleyen UV ışınlarını engelleyen özel yapısı ile 28 günde cilt tonunu açmayı vaadediyor. Kullandığım süre içinde iyi nemlendirmesi dışında bir etkisini göremedim. 
Kullanırken maske dışındaki ürünleri sevdim. Ancak set olarak tekrar alacağımı zannetmiyorum. Özellikle peelingini çok sevdiğimi belirtmek isterim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder