4 Ekim 2014 Cumartesi

CLARISONIC MIA 2



Merhabalar;
Bugün sizlerle cilt bakım rutinime dahil olan mia2 hakkındaki düşüncelerimi paylaşmak istiyorum. Hemen belirtmek isterimki ürünü alalı beş ay oldu. Artık hakkındaki görüşlerim netleşti. 
Cihaz sonic salınım teknolojisi ile sağa sola sürekli titreyen fırçası sayesinde yüzünüzü 1dk içinde derinlemesine temizliyor. Ayrıca her 20 ve 10 saniyede bir sinyal vererek yüzünüzün başka bir bölgesine geçmeniz için uyarı veriyor. 20 sn alın 20sn çene 2x10sn de yanaklar için tasarlanmış. 
Ürün el ile yıkamaya göre altı kat daha iyi cilt temizliği vaadediyor. Peki ben kullandığımdan beri hayatımda ne değişti? Madde madde yazmam gerekirse;
1) Cilt bakımımı pratikleştirdi sadece 1 dk ayırarak yüzümü temizliyorum
2) Aknelerimde azalma var ancak ne yazık ki gözeneklerim için aynı şeyi söyleyemiyorum. 
3) Ayda bir uzman cilt bakımı ve gözenek sıkma işlemi yaptırırdım artık bu süre 2-3 aya kadar uzadı.
4) Takıntılı bir şekilde yüksek fiyatlı cilt bakım ürünleri kullanırdım artık bakım ürünlerimi minimize ettim ve performanslarından memnunun .
5) Cihazı kullandığımdan beri cildimde yarattığı his beni mutlu ediyor.
6) Tahriş, kuruluk, kızarıklık ya da sivilcelenme gibi bir yan etkisi olmadı ki benim cildim ürünlere karşı çok duyarlıdır.
Olumsuz tek yanı fiyatı ki ben yüzde yirmi İndirimle 440tl ye aldım. Ulaşılabilliği güç olunca da mutlaka alın demek vicdanı rahatsız ediyor. Sonuç olarak ben mia2yi çok sevdim şayet almak konusunda tereddüt yaşıyorsanız almanızı tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder