24 Ağustos 2015 Pazartesi

Hızlı Ayak Bakımım



Merhabalar, bu yazımda sizlere hızlıca hazırlanmam gerektiği fakat ayaklarımın da bakıma ihtiyacı olduğu zamanlarda ayak bakımımı nasıl yaptığımı anlatacağım. 
Malum havalar sıcak ve açık ayakkabılar tercih ediyoruz. Bu sebeple ayak bakımı benim için yaz aylarında çok daha önemli. 
Diyelimki arkadaşlarla buluşmaya karar verdik ve mümkün olduğunca çabuk çıkmam lazım. Saç, makyaj, kılık kıyafet derken ayak bakımına vakit kalmaz. Tam da bu durumdayken ben sadece fotoğraftaki ürünlerle ayak bakımımı hızlıca yapıyorum. Hazırlanmaya başlamadan önce hemen ayaklarımı avonun ananaslı ayak peelingi ile yıkıyorum ve ayaklarımı ölü deriden arındırıyorum. Üzerimi giyindikten sonra gratisten aldığım çorap şeklindeki ayak maskesini giyiyorum. Ürünün kullanımı çok pratik, çorapların içinde yoğun nemlendirici yağlar var; ama dışı naylon yani etrafa bulaşma problemi olmuyor. Böylece maske ayaklarıma bakım yaparken ben saç ve makyajım ile ilgilenebiliyorum. Saç ve makyaj bittikten sonra çorapları çıkarıp ayaklarımı kuruluyor; tırnak etlerimi flormarın limon yağı ile nemlendiriyorum. Son olarak da ayaklarıma avonun ananaslı serinletici ayak spreyinden birkaç fıs sıkıyorum. 
Sonuç; neme doymuş hoş kokulu ayaklar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder