2 Şubat 2014 Pazar

CLINIQUE ANTIBLEMISH FONDÖTEN


Merhabalar,
clinique'nin antiblemish serisi benim favorim. Yüz yıkama köpüğünü, toniğini, nemlendiricisini ve fondötenini çok çok severek kullanıyorum. Bu yazımda sizlere antiblemish fondötenden bahsetmek istiyorum. Likit formda bir ürün, kapatıcılığı orta düzeyde; yüzümde ciddi akne problemi varken de kullandım maske etkisi yaratmadan kapatıcılık sağladı. Karmadan yağlıya dönük cilde sahibim bu sebeple T bölgemde transparan pudra kullanıyorum. Gün içinde parlama sorunu yaşamıyorum. Yaklaşık bir yıl önce tanıştığım bu fondötenden vazgeçemeyeceğimi farklı ürünler denediğimde çok daha iyi anlıyorum. Hem yağlıya dönük hem de alerjil bir cilt yapım var; bu sebeple bazı ürünleri kullandıktan sonra cildimde kızarıklık, kaşıntı gibi durumlar oluşabiliyor; ancak clinique antiblemish fondötenin cildime hiç olumsuz etkisi olmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder