20 Ekim 2013 Pazar

Sonunda Göz Altı Kapatıcımı Buldum



       Merhaba arkadaşlar;
       Uzun zamandır günlük makyajım için hafif yapılı concealer arayışındaydım ki sonunda aradığımı buldum :)
       İki haftadır severek kullanıyorum bu sebeple ürünü bitirmeyi beklemeden ürün hakkında kendi deneyimlerimi yazmak istedim. Öncelikle ürünün adı garnier bb krem roll-on göz; bb krem formatına uygun olarak hafif yapılı. Eğer siz de benim gibi gün içinde kaz ayaklarınıza dolan yoğun kapatıcılardan şikayetçiyseniz bu ürünün yapısını çok seveceksiniz. Kalıcılığı da oldukça iyi, kapatıcılığı ise orta seviyede. Ayrıca ürünün çizgileri giderme, nemlendirme, koyu halkaların giderilmesi gibi özellikleri de vadediyor olması oldukça cazip; ancak bunlar uzun sürede değerlendirilebilir.
     Ürünün 2 tonu var ben beyaz tenliyim bu sebeple açık tonunu tercih ettim, ürünü rahatlıkla tüm kozmetik mağazalarından temin edebilirsiniz;)
       Eğer siz de hafif günlük makyaja uygun bir kapatıcı arayışındaysanız denemenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder